Kamp Ivona, Foča

• na zahtevo
    Za goste, ki prihajajo iz smeri Slovenije in Hrvaške: Najkrajša in najhitrejša pot je po avtocesti proti Slavonskemu Brodu, mejnemu prehodu, ki vstopa v Bosno. Nadaljujte po glavni cesti v smeri Derventa-Doboj-Zenica-Sarajevo.

Ob vstopu v Sarajevo zavijemo desno proti Foči in nato krenemo v smeri Trnovo-Dobro Polje-Miljevina. Nato zavijte desno in sledite cesti do Nikšića (Črna gora). Prispeli boste na bencinsko črpalko Majnex, nato pa za mostom zavili levo in zavili desno proti Nikšiću. Od bencinske črpalke Majnex do kampa je 16 km. Cesta bo postajala vse bolj ozka, ne skrbite – če sledite navodilom, ste na pravi poti. Kamp Ivona se nahaja na desni strani ceste. Za goste, ki prihajajo iz smeri Srbije, sledite avtocesti Ibarska, nato plovite Užice – Višegrad – Gorazde in nato Foča. V Foco pojdite čez most, ki je na vaši desni strani. Za prvim mostom zavijte desno in nato spet desno. 20 km od mostu se nahaja kamp Ivona, ki se nahaja na desni strani. Cesta bo postajala vse bolj ozka, ne skrbite, na pravi ste poti. Iz smeri Črne gore: pojdite proti Plužinam, pojdite čez mejo na Šćepan Polju in vstopite v Bosno. Po 4 km na levi je kamp Ivona.

Foča, kamp Ivona, Foča, Bosna in Hercegovina, 24 bungalov s skupno kapaciteto 90 oseb. Bungalovi so za 2-3-4-5-6 osebe, Posebne ponudbe, namestitev, zasebna nastanitev, prosimo, kontaktirajte.
Fotografije, opisi, cene ….
(KékAdria)

Spletna stran lastnika …

Povpraševanje z lastnikom/ Inquiry with the owner: